Ledig fredag

Hade växttenta klockan tre i förrgår. Laddade upp med sovmorgon och en mumsig frukost; äggröra och stekt skinka. Det fungerade! Fick full pott på alla växter. I och med tentan så avslutades ännu en kurs, så nu är jag alltså helt ledig fram tills på måndag då jag börjar en ny kurs, Ekologisk botanik.

Gick in på kurshemsidan för den kursen för två veckor sedan och där rekommenderades vi att ta fästningsprutan, TBE. Så förra fredag tog jag med mig Adam till Uppsalas vaccinationsbyrå för ett stick. Det gick mycket bättre än vad jag hade trott, kändes inte ens. Om en vecka är det dags igen och då har jag skydd vilket lär behövas nu nä jag ska ut på exkursion i naturen varje dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0