Megamys

Kursavslutningen igår tog kortare tid än planerat. Så vi bestämde oss för att gå på bio när vi ändå skulle vänta sju timmar i Uppsala. Sune i Grekland, som var helt okej. I alla fall om man jämför med alla dåliga tidningsresencioner den har fått. Blev en räkmacka till middag efter det. Sen gick vi till Stadsteatern för att se på Sound of Music! Som var megabra, ville inte att den skulle ta slut. Fast det kanske beror på att jag gillar filmen så mycket. Har nu fått upp ögonen för teater. Vill se mer! Kom hem runt halv tolv sen och kände att vi hade haft en megamysig dag.
 
Snart ska jag ta med mig kameran och gå till IP. Adam spelar match igen och jag försöker lära mig mitt nya objektiv samtidigt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0