'Spårig väg

Det här inlägget än tillägnat den lilla Louisen som klagar på min uppdatering.

Känns som om skolan har börjat gå bra igen, gick lite dåligt innan jullovet tycker jag i alla fall. Men fick tillbaka ett engelskaprov och en uppsats om USAs miljöpolitik, gick bra på båda så hoppas det har vänt.
Fick köra hem sen också, pappa skulle fixa nått i Tierp. Snällt, men inte så kul att köra på en spårig och oplogad väg. Körde med den nya bilen som jag typ aldrig har kört med, -lite läskigare, - lite svårare.. Mötte skolbussen som jag åkte med förr också. Men allt gick bra.

Nu ska jag ner och göra nått. Typ svenska hemprov eller skriva klart en gammal bokrecension. Låter underbart roligt, i know.

Kommentarer
Postat av: Louise

Tack Ebba, du börjar förstå mina behov! Nu komentera på min blogg sötnos! :) <3

2011-01-12 @ 16:07:40
URL: http://louiisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0