'Mhm = ja

Har inte orkat med datan så mycket den här helgen. I alla fall inte på dagarna. Var i stan med Ida igår, hittade lite kläder och köpte ett nytt ungdomskort. Idag har jag pluggat typ, franska och biologi. Klar med franskan, snart klar med biologin, en labb med potatis.. Skulle ha gjort några mattetal medan pappa fortfarande var hemma, men jag hann inte. Så nu får jag vänta en vecka. Har kollat på två filmer också, kommer inte ihåg vad nån av dom hette. Bra koll man har..

Ska ner och fixa nått att äta nu tror jag.

Kommentarer
Postat av: johanna

bruden! vad skulle vi göra på franskan ;o

ja jag ska ha min jacka imorgon, hihi <3

2011-01-30 @ 22:41:56
URL: http://lillajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0