'Isig dag

Väntade typ en halvtimme på en buss som tydligen var inställd imorse. Pappa körde mig till en annan buss som var tjugo minuter försenad. Jättekul morgon, eller inte. Kallt och irriterande.
Kan inte gå av på samma hållplats som jag brukar heller. Det är för halt för att nån ska kunna hämta mig där, måste gå av på ett ställe längre bort så det tar extra lång tid för mig att komma hem nu.
Ska köra i Gävle imorgon också, kul när det är såhär halt. Kanske blir inställt, skulle kanske behövas.. Dumma is som förstör allt.


Förklarade en ekvation för Em på matten idag med hjälp av ett litet papper. Kolla vad fint jag vek! Haha, bra att hon kan förstå mina konstiga förklaringar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0