'Sömntuta?

Ja, har inte varit en sån bra dag idag. Till att börja med gick matteprovet åt skogen, klantade till det på första frågan, 7 poäng borta. Jääättekul, usch. Hoppas på ett litet g i alla fall. Sen börjades det med blodprov på biologin. Trodde jag kunde sitta kvar, men tydligen inte. Var tvungen att gå ut halva lektionen. Fick gå halva vägen hem sen också, mamma var seg. Men det var bra, blev lite lugnare. Somnade när jag kom hem, sov typ bort hela eftermiddagen och är fortfarande helt slut. Ska kolla på House sen sova lite mer tror jag.

Hoppas imorrn blir en bättre dag. Ska hålla mig undan från blod, film två lektioner och en dryg franskalektion. "Men har ni inte gjort det häär?" Bästa läraren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0