'Nationella English

Nationella i engelska idag. Listening och reading, kul kul. Missade lite saker och det var ju inte så bra, man fick bara lyssna en gång på den delen. Oops, men godkänt får jag i alla fall, om det inte gick helt åt skogen. Men så dåligt borde det inte ha gått.
Nu är det bara pratdelen kvar. Vi borde börja med det snart, men vi har inte pratat om det alls.

Sitter och skriver in massa franska ord till glosboken. Men har man msn uppe samtidigt så går det väldigt långsamt med alla ord. Huha, älskar Lena. "Jag förväntar mig att ni lär er alla ord till alla avsnitt när jag säger att ni ska läsa texten" Jaadu, hur många gör det egentligen?

French now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0