'Blubb

Slapp dag i skolan. Digital bild, engelska, matte, biologi och samhäll. Alltså: facebook, läsa, göre lite lätta uppgifter, labba och skriva.

Franskaprovet är i morgon. Har fått 100% på alla 348 ord en gång. Men jag har säkert glömt hälften så nu ska jag börja igen.
Började med Greklanduppsatsen idag också. Det var faktiskt kul och inte så svårt som läraren sa. Inte än i alla fall, kanske komemr nått svårt senare. Who know. Det är bra att det går bra i början.

Idag och jag fixade mat nyss. Cayennpeppar ville Ida ha i, det blev jättestarkt! Massa vatten dracks till maten.

Helg snart också, behövs. Sen är det sommarlov snart också! 22 dagar kvar räknade jag nyss. (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0