'Söndag

Det snöar. Bättre än regn? Jag vet inte, regn betyder att det snart är vår.

Vaknade imorse och trodde att det var låång tid kvar tills vi skulle äta. Men tydligen var det inte så. Man ska ju ändra till sommartid idag och det hade jag glömt.

Efter lunch gick alla ut för att klippa fårens klövar. Det tog 4 timmar att klippa allihopa. Det var iskallt, blev en isbit. Har inte smält än.. Jag som hade tänkt plugga i eftermiddag. Men men, ska försöka fixa kalrt min labbrapport och börja med den dumma franskan.

Kom in kvart över fem och pappa skulle åka hemifrån senast fem. Han skulle hinna med en färja till Finland. Så det blev lite stressigt för honom, han hade inte äns packat. Men han var klar på 10 minuter, fattar inte hur han gjorde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0