'Inte igen!

Inte igen! Ååh, det här hände igår också. Jag sitter och skriver ett inlägg. Sen klickar jag på publicera och då loggas jag ut och inlägget försvinner! Blir så himmla sur när det händer. Aja, nu skriver jag om allt jag nyss skrev:

Skulle egentligen inte haft någon digital bild lektion på onsdag, läraren hade någon kurs. Men kursen ble vinställd, så lektion blir det. Gillar digital bild lektionerna, det är inte så svårt. Det är bara att göra en bild eller vad man nu ska göra i Photoshop. Det är skönt med två sånna lektioner i veckan när man går natur. Haha. (=

Kommentarer
Postat av: Jessica

skulle du vilja degsina min blogg ? skulle behöva hjälp (a) <3

2010-03-08 @ 20:44:52
URL: http://jessicacarlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0