'Det börjar bli lite jobbigt..

Ida mår typ illa. Så imorrn, om hon stannar hemma, snor jag hennes tröja. Haha, så går det om man är sjuk. Då tar storasyster ens kläder. (a) Aja, hon har iaf inte användning för den, så ja. Ska också lämna tillbaka plattången till Beccilibusen. Tack för lånet <3

Jag är jätetrött, som alltid. Känns som om jag skulle kunna somna när jag kommer hem från skolan och sova tills jag ska gå till skolan igen.. Kanske inte så bra, men det blir nog bättre när det blir ljusare.

Idag var en jobbig dag. Känns som om man fick veta att man ska hur många prov och läxor som helst den närmsta tiden, näsan i böckerna de närmsta veckorna alltså. Borde egentligen börja idag, men som sagt. Jag är hur trött som helst. Usch. Kursprov i kemi också, det kommer jag att behöva plugga mycket på. En chans att höja, tror inte att jag ligger så bra till där..

Kommentarer
Postat av: Rebecca

så lite så puttelinutt! :D <3

2010-03-11 @ 14:38:24
URL: http://rebeccaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0