'Städa

Jag har städat hela dagen. Nu är det rent och fint, rummet ser faktiskt större ut. (y) Imorrn eller på torsdag ska jag sätta upp mina egna tavlor på väggarna. Det blir säkert snyggt.

Det är iskallt ute. Gick ut till fåren, som var jättehungriga, och höll på att frysa ihjäl. Uscha.STackararna som måste vara ute i ladan. =(
 
Igår gjorde jag amerikans fudge och mandelnougat. Idag doppade jag några marsmallows i choklad. Så nu är mitt kakfat fullt igen.

Emelie kanske kommer imorgon. Om jag får tag i henne, det är nästan omöjligt. Men jag har försökt ett tag nu och jag ska inte ge upp! Haha.

Nä, nu ska jag ringa hem till Emelie igen och se om nån svarar.

Kommentarer
Postat av: Margit

Duktig du :D

2010-01-06 @ 22:01:30

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0