'Luftslottet som sprängdes

Har precis börjat med min svenska argumentationsuppsats. Är klar med inledninge men den kommer ändras mååånga gånger innan den är klar. Ska iaf precis börja med det första proargumentet. Kände att jag avr tvungen att börja eftersom att det känns som om alla andra är klara redan. Haha, är lite efter med det här.

Hade redskapsgymnastik på idrotten idag. Det går ju inte så bra för mig, vågar inte göra nått. (a) Sen skrev vi en platsansökan på senskan. Är också lite svårt, måst ekomma på bra sidor om en själv som passar in på jobbet man söker.

Håller nog på med den här uppsatsen ett litet tag till, sen blir det boken igen. Ska läsa ut den snart, har världens problem med att bara sluta läsa, att lägga ifrån mig den. Så bra är den.


I like


Kommentarer
Postat av: Louise

Nsja Ebba! :)

2010-02-08 @ 18:31:02
URL: http://louiisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0