'Ärr?

Trodde att det bara var ord till franskaprovet men kom ju nyss på att det var några oregelbunda verb också. Som vi ska kunna i massa olika former. Ååh, det är ju så svårt att lära sig. Jag har inte ens kollat på dom. Men jag kommer hem 2 h tidigare imorrn, hoppas jag iaf, så då kan jag plugga lite mer.

Har också märkt att jag har märken efter skidhjälemn på kinderna. Ärr typ eller nån köldgrej. Det var ju ganska kallt. Hoppas det försvinner bara. Kul att ta två streck på kinderna hela livet. Neej, usch.

Det är final i ishockey också, så jag ska nog kolla lite på det nu ikväll. Eller fixa en header till Lollo. Kan göra båda samtigti eftersom att jag har tv på datorn. :D Det är braa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0