'First day

Första skoldagen idag då. Inga lektioner, information och en lång håltimme. Gick runt i Tierp, tog ut pengar till mina fotogrejer. Har inte betalat mamma för dom än. Kom på att jag borde ta med kameran på torsdagar eller nått, kan ju fota lite under den där håltimmen. Lånade en bok till svenskan också. Här ska det börjas i tid!

Övingskörde lite efter skolan. Övade på att växla ner och upp. Går bättre och bättre, pappa blir också bättre på att förklara.

Imorrn är det sovmorgon, sen två lektioner. Fick fel busskort idag också, så nu kommer jag få förklara att mitt busskort ska fungera varje gång jag åker. Jättekul. Varför inte bara få ett tvåzonskort direkt?

Mina naglar idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0