'Nikola nått

Satt och rensade bort alla gammla nagellack och då kom mamma in och sa att jag borde fixa en hylla eller nått så att jag slipper ha dom på skrivbordet. Jag har faktiskt funderat på att fixa en hylla. Så nu är pappa uppe på vinden och letar hyllor. Annars ska han göra en ny till mig eller så åker vi till Ikea. (a)

Har inte pluggat så mycket idag, inte bra. Kollade på nån film om en gubbe som mördade människor och åt upp delar av dem. Usch, jag klarade nästan inte av att kolla klart på den.

Just det, vi fick ett ämnen som vi ska hålla "tal" om idag på svenskan. Kanske inte direkt tal, men man ska berätta om nått. Jag fick Nikola nått. Kommer inte ihåg efternamnet, han har gjort upptäckter inom elektrokemin. Hur ska jag kunna hitta saker och ännu värre, förstå det? Problems!

Nu ska jag plugga i alla fall. Nått måste jag ju göra, vill inte spara allt till sista minuten som jag alltid annars gör.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

älskar din nya header ebbi!

2010-04-26 @ 22:28:56
URL: http://rebeccaan.blogg.se/
Postat av: Lizette

ofta du klarade hela spelet?:O

2010-04-27 @ 10:13:04
URL: http://floddisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0