'Taack

Så, nu är har jag gjort ett skelett till min uppsats. Eller, ja, vet inte hur jag ska beskriva det. Men nått sånt är det ska bara bygga på lite till.

Sen vill jag bara säga att Linn är jättesnäll. Jag bli skjutsad av henne hem imorgon! Tack tack tack!!! Det kommer no att var kallt, och jag kommer typ frysa i en vecka om det regnar. Men bättre det än att gå. =)

Snart börjar det en film på 4an, Shooter eller vad den nu hette. Ska kolla och se om den är värd att kolla klart på. Imorrn börjar en ny skolvecka, så ska nog försöka slita mig från filmen iaf om den är bra. Skull ehaft ett kemiprov på fredag, men vår lärare sköt upp det två veckor och det är bra. Då får man mer tid på sig att fatta vad vi håller på med.

Sen ska jag tacka Elina, igen, för alla bra låttips hon har gett mig, äntligen har jag bra musik i min mp3 som jag kan lyssna på i bussen. Haha.

Det har ändå vart en ganska bra dag idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0