'Slappa dagar

Svenskalärern kom inte till våran första lektion idag. Tåget hade stannat nånstans. Andra timmen skulle vi ha kemiprov. Men kemiläraren var också på det där tåget. Han kom iaf senare och då var det typ 1 h kvar. Så vi behövde bara gör halva provet. Gör andra halvan på tisdag. Jag blandade ihop Metan och Etan, så det gick inte så braa. -.-'

Igår skulle jag har börjat 12, kom till skolan 10. men sen var våran matteläare sjuk så vi hade hål och började 10 över ett istället. Det var segt, hade kunant ta en senare buss och sovit längre. Men slapp dag, hade bara franska och samhäll. På samhäll pratade vi typ hela lektionen, om brottslighet.

Det snöade nyss jättemycket, men nu har det slutat. Jag har gjort lite franskauppgifter, men jag fattar inte så mycket...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0