'Provdagen

Började 12 idag, men kom hit nio som vanligt. Satt och fixade några bilder i photoshop med Elina och Sandra. Elina gjorde världens roligaste bild! HAHAHAHA, vi dog nästan av skratt. Men det är taskigt mot personen att visa den. Fotar nu på måndag då, klar med bilderna också. Vi ska bara skicka in dom.

Sen var det matteprov, kändes som om det gick bra. Kan ju alltid hoppas. Efter det var det franskaprov, det gick inte så bra. Hon lag in saker vi inte skulle plugga på.. Snällt. Samhällskunskap sen, svarade på några frågor.

Stod och väntade på bussen med Emelie och Erica. Deras bussar, som ska gå 10 över 4, kommer. Men min buss, som ska gå 5 över 4, kommer inte. Det kändes ju inte så bra eftersom att jag ska byta buss. Trodde jag skull emissa den och bli fast 2 mil hemifrån. Huha. Den kom senare iaf, busschaffören hade glömt att tanka så han hade gjort det då istället. -.-' Smart. Men bättre det än att den stannar mitt på vägen.

Kommentarer
Postat av: Margit

:( Men det är ju bra iaf :D

2009-12-03 @ 22:10:06
URL: http://MargiitCarlsson
Postat av: Elina

Haha jaa x) Eller om vi hade fått designa dem själv! (A)

2009-12-04 @ 12:15:52
URL: http://elinalindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0