4 december 2012

Hellu! Kom nyss hem för första gången på ett par dagar typ. Lika mycket snö här som det är i Söderfors, mys. Det har varit iskallt idag. Kall buss från Söderfors till Tierp, den hade inte hunnit bli varm. Tåget var varmt, men proppfullt och stadsbussen till Ultuna var båda kall och trång. Huahe. Börjar bli varmt i mitt rum nu i alla fall, lovely.

Ska göra första "riktiga" uppgiften som landskapsarkitekt den här veckan. Designa en plats mellan tre hus på Ultuna som  idag inte används till något alls. Det är jättekul faktiskt, ska fortsätta skissa sen när jag har fått upp värmen.Har inte tagit dagens bild än, så det får jag också göra senare.

 

 
            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0