'Pluggfri dag

Idag har jag en pluggfri dag, som jag kallar det. Ganska skönt. Hade sista provet innan lovet idag, det gick faktiskt ganska bra. Det kändes så iaf. Fick reda på engelskaprovet idag också, är inte så nöjd. Hatar slarvfel!

Imorgon slutar jag kvart i 3 iställer för 4a som jag brukar. Vi har en temadag typ, Sharaffs hjältar. Sen på fredag är det bara två lektioner och sen är det lov! I en hel vecka också. :D

Trillade omkull idag, precis när jag kommit fram till skolan. Mitt lillfinger blev klämt ='( AAJ!

Nu ska jag gå och göra nått.

Kommentarer
Postat av: Margit

Jag lovar det var inte så gott, åt en halv bara :P

Ajdå ;/ men det var typ fett pinsamt xp

2010-02-17 @ 22:11:49
Postat av: Margit

sv: haha a :P

2010-02-20 @ 23:50:24

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0