'The final countdown

Byggde massa kolväten på kemin, tiden rusade iväg och helt plötsligt slutade vi. Sånna lektioner är bra.

Kom nyss på att klockan är kvart i 7 och att jag inte kan nått till biologin än. Ooops, plugga ikväll? Ja! Blev precis klar med en sammanfattning som jag ska lära mig.

Imorgon fyller jag 17 hela år. Mamma och Ida har varit i stan och kommer snart hem. Jag får inte vara nere då, hmm. Undrar varför? Haha. Lollo har precis sagt vad jag ska få av henne, en gräsplätt. Haha, bästa presenten jag kommer få - lätt.

Back to the biologiplugg.

Kommentarer
Postat av: Louise

Visst vare en smart present!? :D

2010-04-21 @ 19:34:29
URL: http://louiisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0