En bok i solen

Sitter ute i solen med en bok. Det gäller att passa på nu när jag äntligen har tid och ro till att sätta mig och läsa. Ska skaffa ett lånekort på Uppsala bibliotek snart tänkte jag, tror det har blivit nått fel på mitt andra.. Så i sommar är planen att bli bokmal igen! Har precis läst ut en bok som heter Stål, den handlar om två tonårstjejer som växer upp i Italiens baksida. Tycker att den var bra, jag fastnade i den men fö en spänningssökare passar den inte.
 
Känns verkligen som om jag har sommarlov fast det är en kurs kvar. Adam skriver tenta just nu och efter det får han sommarlov, lite avundsjuk. Hoppas min kurs är rolig och värd att gå två veckor extra för. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0