Det ser mörkt ut

Klickade nyss in på väderprognosen för imorgon. Det ser mörkt ut, regn hela dagen. Vi som ska vara ute imorgon. Huha. Hoppas regnkläderna håller tätt!
 
Idag har det i alla fall varit soligt och varmt. Och massa mygg. Gick igenom många växter som jag redan kunde, så som blåbär, smultron, liljekonvall, vitsippa och timotej, så det var skönt. Men vi gick också igenom fler gräs och det är svårt när alla ser lika dana ut! Tar väl ett tag innan jag ser vad som skilje dem åt. Well well, har ju en vecka på min innan tentan.
 
Fanns inget bra ställe att låsa fast cykeln så fick bli en hägg (Prunus padus). 
 
Världens snyggaste gräs! Bergslok.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0