'Bildbomb!

 
En fruktpaj som jag slängde ihop igår. Krusbär, hallon och äpple. Den blev mums!
 
Små prinsessbakelser till fars dag.
 
Grundvattenövning på SLU (min skola).
 
Jordartskännedom, SLU.
 
Fick följa med Adams familj på invigningen av Friends arena.
 
Studiebesök - Hammarby sjöstad.
 
Studieresa till Dalarna 2 dagar.
 
Sålde honung på höstmarknaden.
 
Ritade illustrationsplaner i skolan.
 
Har gått på bio måånga gånger de senaste månader. Popcorn är ett måste.
 
Den goda platsen.
 
Promenad i Söderfors med Adam.
 
Syster fyllde 17 år, jag bakade tårtan.
 
Firade ett halvår i Stockholm på Gröna lund.
 
Övernattade på Victoria tower, högt upp!
 
Planerade tågluffningen två dagar innan avfärd.
 
Åkte till Furuvik och hade roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0