'Brum snö prov

Har klarat av första delen på distanskursen jag läser, hur man fixar hemsidor typ. Lämnade in engelskan idag, så blir inte så mycket plugg den här helgen. Tar det lite lugnt istället. Ska åka in till Uppsala med pappa imorrn eller på söndag och övningsköra lite, sista körlektionerna på måndag.

Var ju typ snöstorm imorse. Idas buss kom inte så pappa skulle köra henne till Örbyhus. Men bilen fastnade i snön så det tog ett tag. Nyskottat när han körde mig till bussen i alla fall. (y)

Har anmält mig till högskoleprovet också. Känns som jag har hunnit med mycket idag. Très bien. Tar ledigt resten av kvällen, kollar på nån film eller så.

Kallt imorse i väntan på bussen som var seeg. Vet, matchar vantarna så bra med den röda jackan. Huhu.

Kommentarer
Postat av: Louise

haha mobb! :D <3

2011-02-12 @ 15:09:58
URL: http://louiisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0