'Buuh

Det är minst 2 dm snö på alla ställen är det inte var snö imorse. Jag gick ut till fåren och när jag skulle gå tillbaka igen var mina fotspår igenblåsta. Jag hade till och med sett några snödroppar igår och sen kommer snön och täcker allt. Uscha, våren och sommaren kan gärna ta över just nu.

Nu har jag klagat klart på snön, nästan. Så nu ska jag väll gå och lägga mig och läsa The Host. (= Lite konstig bok, man vet inte riktigt vem som är vem. Och sen att läsa den på engelska också, det gör det inte precis lättare.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Den är inte konstig! :O Den är jättebra! (A) Du får läsa den på svenska så förstår du ^^.

2010-03-22 @ 07:49:42

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0