'Bildbomb

Nu känner jag för att lägga upp massa bilder. Varsågoda

Börjar med en bild på lite bin. Mamma har börjar "odla" bin och dom svärmade i förrgår eller nått sånt. Såg inte så trevlig ut som man kan se på bilden..


En bild på en av våra sköldpaddor. Den på bilden är min. 2 år gammal, har inte kommit på ett bra namn till den än (seg, jag vet). Men funderar på Matilda.


Den här tårtan gjorde jag idag. En nougatchokladtårta med hallongéle. Väldigt mäktig, mår lite illa fortfarande och jag tog en minibit!


Några bilder som jag har tagit dom senaste dagarna:















Kommentarer
Postat av: johanni

jag tycker att den ska heta märta (a)

2010-06-30 @ 13:14:41
URL: http://hijaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0