'En måndag

Är klar med en sammanfattning av hela samhällskapitlet. Har två saker som jag inte riktigt förstår vad det är förnått. Får fråga någon imorgon. Känns skönt att äntligen vara klar. Har fysikprov imorgon, men det har jag inte pluggat på så mycket. Hoppas det går bra. (a)

Idag hade vi fotografisk bild, började med reklam. Skitkul, fast svårt att komma på vad man ska göra reklam för. Jag ska iaf göra om tandkräm nu. "Det är coolt med tandkräm" haha.
Hade idrott sen, höll på med några styrkeövningar och lite bollspel. Sen hade vi svenska, pratade om massa saker man blandar ihop.

Mamma hämtade mig efter skolan. Sen åkte vi och köpte skidor och handlade. Kom hem vid halv 4a typ.

Nu ska jag gra nån fysikuppgift och läsa lite tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0