'Book (=

Jag är typ död, jättetrött idag också. Får se om jag kan somna när jag har sett alla spöken. Jag ser inga nu iaf.

Har faktiskt pluggat på franskan. Fick typ 80% rätt, men sen orkade jag inte. Ska kanske, kanske, göra en matteuppgift eller två. Men tror inte att det blir så.

Imorrn ska jag få låna tredje Stieg Larsson boken av Elina, TAACK. :D Mamma hittade inte våran.. Så nu kan jag läsa ut den sista, sen ska jag skriva bokrecension om den första, Män som hatar kvinnor. (y) En av fyra svenskauppsater klar när den är klar. Usch, man gör dom alltid i sista minuten, dagen före. Inte bra!

Nu ska jag ta en skönt varmbad, kommer nog inte göra mig piggare. Men det är skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0