'Provet gick bra (=

Tjo,
Sitter här i skolan och väntar på Emelie. Har precis gjort mitt samhällsprov, det gick ganska bra. Glömde bort en fråga men det var bara att chansa. Jag har Emelies nycklar så jag får kanske sitta här en stund. Haha. Om jag hinner ska jag gå och köpa godis, jättelänge sen sist. Min mage började nyss kurra..

Annars då, det är kallt i skolan som vanligt. Grå och tråkig dag idag. Lämnade inte in labbrapporten eftersom att jag hittade några småfel som jag ska ändra på. Hade biologi på engelska, det var ganska kul faktiskt. En kille som heter Ed berättade om hans jobb och vad han gör.

Nu ska jag ner och kolla om Emelie är klar.
Baaj

Kommentarer
Postat av: Lizette

ja gud, samhällen tog kol på mig igår! tur att det är över nu :D

2010-04-29 @ 17:35:39
URL: http://floddisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0