'Today

Hade samhällskunskap idag, med den riktiga läraren. Han har varit sjuk ett tag så vi har haft en lite speciell vikare. Haha. Men iaf, vi fick spela EUspel. Haha, det var ju en bra lektion.. Ska också ändra lite i schemat pga att han är tillbaka nu, så går till fyra imorrn också. Men jag början inte förän 12. (y) Sovmorgon för mig, bussen går halv elva.

Tänkte köpa en mössa så att jag har en när det blir riktigt kallt. Men igår fick jag reda på att min snälla faster ska sticka en till mig. =) Igår hittade jag också mina körkortsteoriböcker (det sitter ihop va?) när jag städade, så jag hade tänkte läsa lite nu i helgen.

Nu ska jag ner och laga mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0