'Good day

Nu har jag varit hemma i ungefär en timme. Ska snart ner och äta och sen är det ju Andra Avenyn idag också, det höll jag på att glömma.

Fick reda på matteprovet och det gick bra, bättre än förra gången faktiskt. (y) På engelskan fortsatte jag med uppsatsen, redovisning nästa vecka. Men jag hinner klart, känns det som. Hade franskaläxa tills idag, hade inte pluggat men kunde faktiskt det mesta. Kemi sista timmen, och jag förstod äntligen hur man räknar ut det vi håller på med!

Imorrn ska jag ha med min systemare till skolan, för vi skulle tydligen fota på digital bild. Synd bara att min kamera suger, det måste verkligen vara ljust, annars blir bilden svart.

Nu när jag tänker efter så har den här dagen varit en bra dag. Hoppas det fortsätter såhär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0