'Snart är det jul

Ingen samhäll imorrn, så hinenr nog med 2tåget, så jag hinner med bussen från Öhus. Och då kör bussen mig heela vägen hem. :D Imorrn ska jag till Olanders med Emelie. Som förhoppningsvis kommer imorrn, hon har varit magsjuk i 2 dagar nu. =(

Inte så jobbig dag idag. Klassråd på matten. Min engelskalärare var förvånad över att jag bara hade VG i engelska från grundkskolan. :D Haha, blev lite glad dära.

Snart är det jul och LOV! Känns nästan som om man redan har slutat skolan. Det är inget att plugga på. Eller, kemiprov på fredag. Men det kommer jag inte plugga på, för jag kunde det typ förra fredagen. Det får räcka.

Nu luktar det gott från köket. Ska ner och äta. Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0