'Sjuk

Det är så typiskt mig. Frisk som en nötkärna när det är skola och sen när jag kommer hem och när det är lov, då mår jag sämst. Nu är det ju snart jullov och allt, och nu börjar jag bli sjuk. Jag tror faktsikt att jag ska lägga mig 8a eller nått. Orkar inte vara vaken och så mår jag illa. Ett myggbett på ryggen har jag också fått. ='( Haha, ett klagoinlägg blev det här.. Inte så kul att läsa kanske.

Nationella, sista delen idag. Det gick inte så bra. Tyckte den andra delen var lättare, fast det var den nog inte.  Ajaa, sen var det ingen engelska, hade bara franska för sen var det julkonsert. Så blev inget kemiprov heller. Skön dag. Inget plugg elelr nått kvar, kommer inte ha ork att öppna kemiboken. Ehee (a) Så kan det gåå.

Kom på en sak, skulle vara jätteskönt med ett varmbad! (=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0