'Rolig kemi

Nationella i matte A imorrn. Har kollat igenom ett gammalt prov och gjort några uppgifter osv. Men jag är nervös, jag kan inte göra bra ifrån mig på sånna här prov. Vet inte varför. Det går bara inte. =/ Hoppas man inte behöver ha MVG på nationella för att på MVG i själv betyget. (a)

Kemiläraren skulle förklara en grej, kommer inte ihåg vad. Men det roliga var sättet han förklarade på:
Men tänk er att eran gamla faster har en syrgastub. Tänk er att hon har hjärtinfarkt också. OCh sen börjar hon gnaga på den här syrgastuben.. Vad händer då?
Vem har en syrgastub hemma? Och isf, varför ska man gnaga på den? Han försökte iaf få oss att förstå..

Becca och Lollo, fick reda på att göll betyder käft på franska. Fast det stavas ju såklart inte så. Kul kul, haha. Använder göll istället för att säga gullig. Haha, och det blir ju lite fel nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0