'Otur?

Trodde jag skulle slippa ta sprutan idag. Vi skulle ta nästa vecka istället. Men nyss bestämde tydligen mamma att vi åker om 5 min. Åååh. =( Har iaf sluppit vara nervös i skolan idag.

Just det, har ju jullov nu! Känns inte riktigt så än, men skönt kommer det bli imorrn. Jag kommer få soova, länge. (y) Snart är det julafton också. Slutade lite efter 12 idag, behövde inte gå på en konsert. Min buss går 12.10 från stationen, så den missade jag. Då tog jag ett tåget istället. Tänkte att jag skulle hinna med en annan buss som går 13.15. Tåget är framme 13.16 och jag missar den bussen också.. -.- Men pappa var snäll och åkte och hämtade miig. (=

Lite av en otursdag för mig idag. Missar 2 bussar och ska ta spruta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0