'8or

Våra samhällslärares favoritämen måste vara 8or. Haha, alltså, när man gå i 8an. Vår vikarie kallade oss för 8/9or med laptopar. Han standardskämt var:
Vad är det för skillnad på en 9a och en naturvetare?
Svar: Naturvetaren har laptop.
Haha, jätte kul. INTE, men iaf.

Jag och Emelie började på matte B idag, fattade noll. Polymerer eller nått handalde det om, och så nått med x i.. Hmm..

Idag har jag pluggat kemi. Eller, pluggat och pluggat. Jag har gjort alla uppgifter på kapitel 6 och några på kapitel 7. Vet inte hur det kommer gå, behöver plugga ganska mycket mer. =( Och sen behöver jag hjälp också, ska kolla med Emlie imorrn om hon kan hjälpa mig. (a)

Nu ska jag läsa och sova. (= Sovmorgon imorrn också, så får sova lite mer än vanligt. Skönt.

Btw, Elina. Lycka till hos tandläkaren imorrn ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0